شرایط استفاده از ارزهای دیجیتال اسکریل ایالات متحده آمریکا
نوشته شده توسط : Mihayloo

این شرایط و ضوابط ارزهای دیجیتال از 15 فوریه 2021 قابل اجرا خواهد بود.

بخش A: پیشینه

1. خدمات ارزهای دیجیتال

1. 1 "خدمات ارزهای دیجیتال" خدمات اضافی هستند که به دارندگان حساب Skrill USA واجد شرایط اجازه می دهند:

با استفاده از وجوهی که در حساب‌های اسکریل («خرید/فروش») نگهداری می‌شوند، منافع سودمند («منافع») را در برخی ارزهای رمزپایه پشتیبانی‌شده بخرید و بفروشید. شما صاحب هیچ ارز دیجیتال قابل شناسایی خاصی از جمله ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده نیستید. منافع و ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده جدا از دارایی های شرکتی Skrill نگهداری می شوند و Skrill USA نه از این دارایی ها برای هزینه های عملیاتی خود یا هیچ هدف شرکتی یا تجاری دیگر استفاده نمی کند، و نه به طور داوطلبانه منافع یا ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده را در اختیار طلبکاران قرار نمی دهد. ورشکستگیبه جز مواردی که توسط قانون یا مقررات منع شده باشد، به عنوان تضمینی برای اجرای تعهدات خود تحت این شرایط و ضوابط ارزهای رمزنگاری شده، شما به Skrill USA حق حبس و منفعت امنیتی در مورد منافع خود و به آن اعطا می کنید. به غیر از حق حبس و منافع امنیتی ما که در بالا توضیح داده شد (که Skrill فقط در صورتی که انجام آن توسط قانون یا مقررات منع نشده باشد، منافع شما را رعایت می کند)، Skrill تعهد، فرضیه، واگذاری یا به نحوی دیگر منافع شما را تحمیل نمی کند.

1. 2 بدون مشاوره سرمایه گذاریبه‌عنوان بخشی از خدمات ارزهای دیجیتال، ممکن است فقط برای اهداف آموزشی یا پیش‌زمینه، اطلاعاتی درباره قیمت، محدوده یا نوسانات ارزهای دیجیتال پشتیبانی‌شده و رویدادهایی که به طور کلی بر قیمت ارزهای دیجیتال تأثیر گذاشته‌اند، ارائه کنیم. این اطلاعات برای شما یا نیازهای فردی شما تنظیم نشده است. هر گونه اطلاعات ارائه شده صرفاً برای استفاده شخصی شما است و شما نمی توانید آن را به هیچ شخص ثالثی توزیع کنید. با این حال، ما هیچ توصیه ای در رابطه با خدمات ارزهای دیجیتال به شما ارائه نمی دهیم. بنابراین، چنین اطلاعاتی (خواه مستقیماً توسط ما یا از طریق صرافی ارزهای دیجیتال ارائه شده باشد) نباید برای هیچ تصمیم سرمایه‌گذاری بر آن تکیه کرد - هر تصمیمی برای خرید یا فروش سود در یک ارز رمزپایه پشتیبانی شده با شماست. شما باید بر اساس اهداف سرمایه گذاری، شرایط مالی و تحمل ریسک، تعیین کنید که آیا تراکنش ارز دیجیتال برای شما مناسب است یا خیر. لطفاً توجه داشته باشید که ممکن است عواقب مالیاتی ناشی از هرگونه سود یا ضرری که هنگام فروش منافع خود در ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده متحمل می شوید، باشد.

2. درباره این شرایط کریپتوکارنسی

2. 1 این سند ("شرایط و ضوابط ارزهای دیجیتال") شرایط و ضوابط حاکم بر استفاده شما از خدمات ارزهای دیجیتال را مشخص می کند و به همراه سایر شرایط و ضوابط اشاره شده در این سند، کل توافق نامه بین شما و Skrill USA را تشکیل می دهد.«ما»، «ما»، «ما») در رابطه با خدمات ارزهای دیجیتال.

2. 2 این شرایط و ضوابط ارزهای دیجیتال به چهار بخش جداگانه تقسیم می شوند:

2. 2. 1 این بخش A برخی از اطلاعات کلی در مورد خدمات رمزنگاری و این شرایط و ضوابط ارزهای دیجیتال را ارائه می کند.

2. 2. 2 قسمت B شرایط خاص حاکم بر استفاده شما از سرویس خرید/فروش را مشخص می کند. و

2. 2. 3 قسمت C شرایط و ضوابط حاکم بر روابط ما با شما را تحت این توافقنامه تعیین می کند.

2. 3 به شما توصیه می شود که نسخه ای از این شرایط و ضوابط ارزهای دیجیتال را چاپ یا دانلود کرده و برای مراجعات بعدی نگه دارید. همیشه می توانید شرایط و ضوابط فعلی ارزهای دیجیتال را در وب سایت ما مشاهده کنید.

2. 4 با دسترسی و استفاده از خدمات کریپتوکارنسی، با این شرایط و ضوابط ارزهای دیجیتال موافقت می کنید.

2. 5 بنابراین، این شرایط و ضوابط ارزهای دیجیتال باید همراه با شرایط استفاده از حساب Skrill USA شما که بر حساب Skrill USA شما حاکم است خوانده شود. در صورت بروز هرگونه تضاد یا ناهماهنگی بین شرایط استفاده از حساب Skrill USA و این شرایط و ضوابط ارزهای دیجیتال، این شرایط و ضوابط ارزهای دیجیتال تا حد این تضاد یا ناسازگاری، حاکم خواهد بود.

3. واجد شرایط بودن

3. 1 فقط در صورتی می توانید به خدمات رمزنگاری دسترسی داشته باشید:

3. 1. 1 شما یک دارنده حساب Skrill USA هستید.

3. 1. 2 شما شرایط استفاده از حساب Skrill USA یا این شرایط و ضوابط ارزهای دیجیتال را نقض نکرده اید. و

3. 1. 3 حساب Skrill USA شما توسط Skrill USA قفل یا تعلیق نشده است.

3. 2 با استفاده از خدمات کریپتوکارنسی، تأیید می کنید که:

3. 2. 2 شما از خدمات ارزهای رمزنگاری شده به نحوی استفاده نخواهید کرد که بر اساس شرایط استفاده از حساب Skrill USA بر خلاف ممنوعیت های عمومی مربوط به حساب Skrill USA شما باشد.

4. در دسترس بودن خدمات ارزهای دیجیتال

4. 1 ما هیچ تضمینی نداریم که بتوانید همیشه از خدمات رمزارز استفاده کنید. ما فقط در صورتی یک تراکنش ارز دیجیتال را در حساب Skrill USA شما منعکس می کنیم که بتوانیم سفارش را با صرافی ارز دیجیتال انجام دهیم.

4. 2 ما نمی توانیم ارزش ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده را در زمانی که دستورالعمل سفارش خود را ارسال می کنید، تضمین کنیم. ما تلاش های معقولی را برای انجام دستورالعمل سفارش شما با قیمت پیشنهادی انجام خواهیم داد، اما در برخی شرایط ممکن است صرافی ارزهای دیجیتال به ما اجازه این کار را ندهد (و ممکن است دلیل آن را به ما نگوید). اگر این اتفاق بیفتد، به شما اطلاع می‌دهیم و از شما می‌خواهیم با ارسال دستورالعمل سفارش جدید (که ممکن است با قیمت خرید/قیمت فروش متفاوت باشد)، تراکنش ارز دیجیتال را مجدداً مجاز کنید.

4. 3 پروتکل های اساسی ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده در معرض تغییرات ناگهانی در قوانین عملیاتی ("چنگال") هستند. اگر انشعاب در سیستم زیربنایی رخ دهد، ما با صرافی ارزهای دیجیتال مربوطه ارتباط برقرار خواهیم کرد تا بهترین رویکرد را برای مشتریان Skrill USA در رابطه با چنین رویدادی تعیین کنیم. هر تصمیمی که از طرف مشتریان Skrill USA گرفته شود به صلاحدید Skrill USA اتخاذ خواهد شد. Skrill USA Cryptocurrency Services - Risk Disclosures را ببینید.

4. 4 خدمات ارزهای رمزنگاری شده بدون ضمانت از هر نوع اعم از صریح یا ضمنی ارائه می شود. ما نشان نمی‌دهیم که خدمات ارزهای دیجیتال برای رفع نیازهای شما همیشه در دسترس خواهد بود. ما از تلاش های معقولی برای ارائه خدمات ارزهای دیجیتال در اسرع وقت به شما استفاده خواهیم کرد، اما تضمین نمی کنیم که دسترسی قطع نخواهد شد، یا هیچ تاخیر، خرابی، خطا، حذف یا از دست دادن اطلاعات ارسال شده وجود نخواهد داشت.

4. 5 با این حال، ما از تلاش‌های منطقی تجاری استفاده خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که خدمات ارزهای رمزنگاری شده معمولاً مطابق با این شرایط و ضوابط ارزهای دیجیتال قابل دسترسی هستند.

4. 6 ما ممکن است استفاده از خدمات رمزارز را برای نگهداری معلق کنیم و تلاش های معقولی را انجام خواهیم داد تا شما را از هرگونه تعلیق مطلع کنیم. در مواردی که این امکان وجود ندارد، ما در اسرع وقت پس از این واقعیت به شما اطلاع رسانی می کنیم.

بخش B – خرید/فروش

5. خدمات خرید/فروش

5. 1 خدمات خرید/فروش ما به شما امکان می دهد:

5. 1. 1 با استفاده از حساب Skrill USA خود یا در مورد تراکنش Crypto to Crypto، با استفاده از حساب Cryptocurrency خود، علاقه به یک یا چند ارز دیجیتال پشتیبانی شده را خریداری کنید.

5. 1. 2 منافع خود را در یک یا چند ارز رمزپایه پشتیبانی شده در ازای پول الکترونیکی یا در مورد تراکنش Crypto to Crypto، در ازای بهره در ارز رمزپایه پشتیبانی شده دیگر بفروشید.

5. 1. 3 تنظیم هشدارها برای یک یا چند ارز رمزپایه پشتیبانی شده.

5. 2 با استفاده از سرویس خرید/فروش:

5. 2. 1 شما با مبادله رمزنگاری ، هیچ ارتباطی ، قراردادی یا در غیر این صورت نخواهید داشت.

5. 2. 2 شما یک کیف پول cryptocurrency شخصی با تبادل رمزنگاری نخواهید داشت. وت

5. 2. 3 ما فقط تعادل را در حساب cryptocurrency شما به روز خواهیم کرد تا پس از دریافت تأیید خرید یا فروش کامل از مبادله رمزنگاری ، علاقه شما به cryptocurrency/IES پشتیبانی شده را منعکس کنیم.

6. تغییر ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده

6. 1 ما ممکن است برای اضافه کردن یا حذف ارزهای رمزپایه به عنوان ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده برای سرویس خرید/فروش هر از گاهی انتخاب کنیم. جایی که ما یک رمزنگاری را به عنوان یک رمزنگاری پشتیبانی شده حذف می کنیم ("رمزنگاری حذف شده") ، ما از طریق ایمیل به شما اطلاع خواهیم داد.

6. 1. 1 هنگامی که ما به شما اطلاع دادیم ، ممکن است بلافاصله هرگونه هشدار ، سفارش خودکار یا دستورالعمل سفارش مکرر را در مورد رمزنگاری حذف شده لغو کنیم.

6. 1. 2 موضوع زیر بخش 6. 1. 3 ، شما باید هرگونه علاقه ای را که دارید در رمزنگاری حذف شده ظرف 60 روز از اعلامیه ذکر شده در بخش 6. 1 ("دوره اعلامیه") بفروشید.

6. 1. 3 اگر قبل از پایان دوره اخطار ، تمام علایق خود را در cryptocurrency حذف نشده فروخته اید یا اگر به صلاحدید خود تعیین کنیم که اقدام فوری برای رعایت الزامات نظارتی قابل اجرا ضروری است ، شما به ما اجازه می دهید که پس انداز کنیمعلاقه شما به cryptocurrency حذف شده با بهترین قیمت موجود (همانطور که با مراجعه به قیمت های ذکر شده در مبادله رمزنگاری محاسبه می شود). درآمد حاصل از این خرید به مانده ارزش ذخیره شده در حساب SKRILL USA شما اعتبار می یابد.

7. سفارشات خرید/فروش

7. 1 شما می توانید با وارد کردن جزئیات معاملات و ارسال درخواست برای خرید یا فروش علاقه به رمزنگاری پشتیبانی شده خود با قیمت مشخص با توجه به هزینه های مربوط به هزینه های ارائه شده در بخش 13 (هزینه) این توافق نامه ، یک دستورالعمل سفارش را قرار دهید.

7. 2 هنگامی که دستورالعمل سفارش را تأیید می کنید ، ما سفارش را به مبادله cryptocurrency ارسال خواهیم کرد. شما نمی توانید پس از دریافت دستورالعمل سفارش ارسال شده توسط ما ، لغو کنید.

7. 3 هنگامی که یک دستورالعمل سفارش را برای خرید مبلغ مشخصی از منافع در یک یا چند ارز رمزپایه پشتیبانی شده ارسال می کنید ، به ما اجازه می دهید:

7. 3. 1 قیمت خرید را از حساب Skrill USA خود بدهی ؛

7. 3. 2 cryptocurrency پشتیبانی شده را از طریق مبادله cryptocurrency خریداری کنید. وت

7. 3. 3 علاقه مندی ما (از جمله هرگونه حقوق ، عنوان و مزایای ناشی از آن) را در رمزنگاری پشتیبانی شده به شما اختصاص دهید ، که در غیر این صورت در یک حساب جمع شده با مبادله رمزنگاری برگزار می شود.

7. 4 توجه داشته باشید. پس از تحقق سفارش خرید ، مبادله رمزنگاری باید رمزنگاری پشتیبانی شده را بر اساس "omnibus" نگه دارد ، به این معنی که ممکن است در کنار cryptocurrency متعلق به سایر مشتریان مبادله cryptocurrency (و همچنین رمزنگاری متعلق به خود مبادله رمزنگاری) برگزار شود. برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به خدمات رمزنگاری Skrill USA مراجعه کنید - افشای خطر.

7. 5 برای اینکه ما بتوانیم معامله cryptocurrency خود را انجام دهیم ، باید بودجه کافی در حساب Skrill USA یا حساب cryptocurrency خود داشته باشید. اگر بودجه کافی ندارید ، نمی توانید دستورالعمل سفارش را ارسال کنید (مگر اینکه بودجه اضافی را بارگذاری کنید).

7. 6 ارزش علایق در حساب cryptocurrency شما در داشبورد حساب SKRILL USA شما در کنار مانده ارزش ذخیره شده شما که در ارز فیات مشخص شده است ، نمایش داده می شود.

7. 7 هنگامی که شما یک دستورالعمل سفارش را برای فروش مبلغ مشخصی از منافع در یک یا چند ارز رمزپایه پشتیبانی شده ارسال می کنید ، علاقه خود را به Cryptocurrency پشتیبانی شده به ما اختصاص می دهید و به ما اجازه می دهد:

7. 7. 1 علاقه سودمند خود را در Cryptocurrency پشتیبانی شده به مبادله رمزنگاری کنید. وت

7. 7. 2 قیمت فروش را به حساب Skrill USA خود اعتبار دهید.

8. سفارشات خودکار ؛سفارشات مکرر

8. 1 سرویس سفارش خودکار ما به شما امکان می دهد در هنگام رسیدن به قیمت ماشه ، مقدار مشخصی از علایق را در ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده خریداری یا بفروشید.

8. 2 شما می توانید دستورالعمل سفارش خودکار را توسط:

8. 2. 1 دسترسی به خدمات cryptocurrency ؛

8. 2. 2 انتخاب cryptocurrency پشتیبانی شده انتخاب شده خود ؛

8. 2. 3 نشان می دهد که آیا مایل به خرید یا فروش رمزنگاری پشتیبانی شده خود هستید.

8. 2. 4 وارد کردن قیمت ماشه منتخب خود ؛

8. 2. 5 انتخاب مقدار سفارش خودکار ؛

8. 2. 6 بررسی هزینه های قابل اجرا ؛وت

8. 2. 7 ارسال دستورالعمل.

8. 3 هنگامی که شما یک دستورالعمل سفارش خودکار ارسال کرده اید ، فقط می توانید تا جایی که به قیمت ماشه رسیده است ، لغو کنید. با رسیدن به قیمت ماشه ، ما یک دستورالعمل سفارش (مطابق با بخش 7 (سرویس خرید/فروش)) را برای شما پردازش می کنیم ، همانطور که در دستورالعمل سفارش خودکار تعیین شده است.

8. 4 می توانید وضعیت هر دستورالعمل سفارش خودکار را که در هر زمان تنظیم کرده اید مشاهده کنید. با توجه به بخش 8. 3 ، ممکن است در هر زمان یک دستورالعمل سفارش خودکار را به حالت تعلیق درآورده یا لغو کنید.

8. 5 سرویس سفارش مکرر ما به شما امکان می دهد دستورالعمل سفارش برابر با مبلغ مشخصی از ارز فیات را در یک تاریخ عود مشخص ارائه دهید.

8. 6 شما می توانید یک دستورالعمل سفارش مکرر توسط:

8. 6. 1 دسترسی به خدمات cryptocurrency و انتخاب عملکرد "ذخیره".

8. 6. 2 انتخاب cryptocurrency پشتیبانی شده انتخاب شده خود ؛

8. 6. 3 انتخاب مبلغ ارز فیات یا در مورد معامله رمزنگاری به Crypto ، مبلغ حساب cryptocurrency خود را که می خواهید با هر دستورالعمل سفارش مکرر هزینه کنید.

8. 6. 4 انتخاب فرکانس مورد نظر برای تهیه دستورالعمل مکرر. وت

8. 6. 5 تأیید دستورالعمل سفارش مکرر.

8. 7 هنگامی که یک دستورالعمل سفارش مکرر را ارسال می کنید ، فقط می توانید تا تاریخی که ما در آن سفارش خرید مربوطه را قرار می دهیم ، لغو کنید. با رسیدن به آن تاریخ ، ما یک دستورالعمل سفارش (مطابق با بخش 7 (سرویس خرید/فروش)) را برای شما پردازش خواهیم کرد که در دستورالعمل سفارش مکرر شما تنظیم شده است.

8. 8 می توانید وضعیت هر دستورالعمل سفارش مکرر را که در داشبورد حساب SKRILL USA خود تنظیم کرده اید ، مشاهده کنید. با توجه به بخش 8. 7 ، ممکن است در هر زمان یک دستور عود را تعلیق ، تعلیق یا لغو کنید.

8. 9 توجه داشته باشید. ما هرگونه سفارش را طبق شرایط دستورالعمل دریافت شده توسط ما اجرا خواهیم کرد. این بدان معنی است که:

8. 9. 1 پس از پذیرش دستورالعمل سفارش توسط ما ، نمی توانید معامله cryptocurrency را لغو ، تغییر یا معکوس کنید. وت

8. 9. 2 ما موظف نیستیم هرگونه دستورالعمل سفارش را که دریافت کرده ایم ، اصلاح ، تعلیق یا رد کنیم.

8. 10 اگر بودجه کافی در حساب SKRILL USA یا حساب cryptocurrency خود در آن زمان که یک سفارش خودکار و/یا سفارش مکرر اجرا می شود ، ندارید ، سفارش خرید/فروش لغو می شود. این بدان معناست که ما قادر به انجام معامله cryptocurrency با قیمت خرید/فروش مطابق با دستورالعمل سفارش خودکار اصلی و/یا در تاریخ مندرج در دستورالعمل سفارش مکرر اصلی نخواهیم بود.

9. رمزنگاری معاملات رمزنگاری

9. 1 سرویس Crypto To Crypto Transactions شما را قادر می سازد تا با استفاده از علاقه به رمزنگاری پشتیبانی شده دیگر برای تأمین اعتبار قیمت خرید ، علاقه خود را به یک رمزنگاری پشتیبانی شده خریداری کنید.

9. 2. 1 دستورالعمل را برای معامله رمزنگاری به Crypto قرار دهید. یا

9. 2. 2 یک هشدار یا یک دستورالعمل سفارش خودکار برای یک معامله رمزنگاری به رمزنگاری ایجاد کنید ، در هر صورت تا حدی که منافع موجود در ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده که می خواهید در معامله رمزنگاری بخرید و بفروشید ، یک جفت رمزنگاری پشتیبانی شده است.

9. 3 هزینه برای معاملات رمزنگاری به رمزنگاری از حساب رمزنگاری شما کسر می شود.

9. 4 هنگامی که ما سفارش یک معامله رمزنگاری را از طرف شما سفارش می دهیم ، علاقه خود را به Cryptocurrency پشتیبانی شده که می خواهید بفروشید به ما اختصاص می دهید تا بتوانیم از این برای تأمین اعتبار قیمت خرید استفاده کنیم.

10. هشدارها

10. 1 سرویس هشدارهای ما به شما این امکان را می دهد تا درخواست کنیم وقتی رمزنگاری پشتیبانی شده شما انتخاب شده شما به قیمت محرک مشخصی رسیده است ، به شما اطلاع دهیم.

10. 2 شما می توانید با وارد کردن قیمت ماشه انتخاب شده و تأیید درخواست خود ، هشدار ایجاد کنید. پس از تنظیم هشدار:

10. 2. 1 هنگام رسیدن به قیمت ماشه ، یک اعلان دریافت خواهید کرد.

10. 2. 2 شما می توانید وضعیت هشدارهایی را که تنظیم کرده اید مشاهده کنید. وت

10. 2. 3 ممکن است در هر زمان متفاوت ، غیرفعال یا حذف هشدار دهید.

10. 3 برای جلوگیری از شک ، هنگامی که قیمت ماشه در رابطه با هشدار حاصل شود ، این یک دستورالعمل سفارش نخواهد بود. شما فقط می توانید دستورالعمل سفارش را به روش معمول ارسال کنید.

11. محدودیت/محدودیت در استفاده شما از خرید/فروش

11. 1 شما فقط می توانید از مانده ارزش ذخیره شده خود در حساب SKRILL USA خود استفاده کنید یا در مورد معامله رمزنگاری به رمزنگاری منافع موجود در حساب cryptocurrency شما ، برای خرید و فروش علایق در ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده. شما ممکن است از حساب SKRILL USA یا حساب Cryptocurrency خود برای خرید علایق از طریق هر مبادله رمزنگاری که با آنها شریک نیستیم استفاده کنید.

11. 2 شما ممکن است از سرویس خرید/فروش استفاده نکنید:

11. 2. 1 از منافع در ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده برای معامله با بازرگانان استفاده کنید.

11. 2. 2 علایق خود را در ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده به طور مستقیم در هر کارت پیش پرداخت Skrill Visa shound که ممکن است داشته باشید ، خرج کنید.

11. 2. 3 هرگونه علاقه به رمزنگاری پشتیبانی شده با شخص ثالث (به عنوان مثال در یک کیف پول cryptocurrency که ممکن است با یک ارائه دهنده دیگر نگه دارید) را به حساب cryptocurrency خود منتقل کنید. یا

11. 2. 4 هرگونه علاقه به cryptocurrency پشتیبانی شده را از حساب cryptocurrency خود به هر حساب دیگر منتقل کنید (به عنوان مثال یک کیف پول cryptocurrency که ممکن است با یک ارائه دهنده دیگر نگه دارید).

11. 3 ما ممکن است محدودیت هایی را برای تعداد یا ارزش معاملات cryptocurrency که شما قادر به انجام آن هستید اعمال کنیم (به عنوان مثال محدود کردن میزان علاقه به cryptocurrency پشتیبانی شده که قادر به خرید یا انتقال در یک معامله واحد هستید) اگر به طور منطقی فکر کنیم که به مدیریت کمک می کندهرگونه خطری به روشی متناسب.

11. 4 هر محدودیتی که در بخش 11. 3 توضیح داده شده در بالا در حساب SKRILL USA شما در حین استفاده از سرویس خرید/فروش قبل از هرگونه معامله پیشنهادی توسط شما تأیید می شود ، به شما ابلاغ می شود.

قسمت C - رابطه ما

12. سوابق معامله

12. 1 هر بار که یک معامله cryptocurrency را تحت تأثیر قرار می دهید ، ما خواهیم کرد:

12. 1. 1 رسیدی را به آدرس ایمیل اصلی ثبت شده در حساب SKRILL USA خود ارسال کنید ، از جمله جزئیات مربوط به معامله. وت

12. 1. 2 جزئیات معاملات را در تاریخ معامله خود نمایش دهید ، که شامل تاریخ معامله ، هزینه های پرداخت شده است.

12. 2 به هر معامله cryptocurrency یک شناسه معامله منحصر به فرد داده می شود و در تاریخ معامله نشان داده می شود. ما اطلاعات نمایش داده شده در تاریخ معاملات آنلاین شما را تغییر یا اصلاح نمی کنیم.

12. 3 شما باید سابقه معاملات خود را به طور مرتب بررسی کنید و باید هرگونه بی نظمی را گزارش کنید یا هرگونه سؤالی را که ممکن است در اسرع وقت با تماس با خدمات مشتری داشته باشید ، روشن کنید.

13. هزینه

13. 1 هزینه هایی که ما برای خدمات cryptocurrency ("هزینه") در بخش "هزینه" وب سایت ما هزینه می کنیم. برای وضوح ، بخش "هزینه ها" بخشی از این شرایط و ضوابط رمزنگاری را تشکیل می دهد. هزینه ها مطابق با بند 17 (تغییر در این شرایط و ضوابط رمزنگاری) قابل تغییر هستند.

13. 2 هر معامله cryptocurrency مشمول هزینه ای خواهد بود که ما قبل از هر معامله cryptocurrency نیز نمایش خواهیم داد.

13. 3 هزینه های قابل پرداخت توسط شما در رابطه با معاملات cryptocurrency در قیمت خرید یا قیمت فروش (در صورت کاربرد) گنجانیده می شود و از مانده حساب SKRILL USA شما یا در مورد معامله رمزنگاری به Crypto ، حساب Cryptocurrency شما کسر می شود. و شما از این طریق به ما اجازه می دهید که همین کار را انجام دهیم.

13. 4 با اجرای معامله cryptocurrency هزینه ها هزینه می شود. اگر مانده حساب حساب SKRILL USA شما یا - در مورد Crypto to Crypto Transaction - حساب cryptocurrency شما برای تأمین هزینه ها کافی نیست ، ممکن است ما از اجرای معامله cryptocurrency خودداری کنیم. در صورت بروز هزینه های وارونه یا شارژ کسر می شود.

14. خاتمه و تعلیق

14. 1 شما می توانید دسترسی خود را به خدمات cryptocurrency با ما در هر زمان با ارسال اخطار به صورت کتبی خاتمه دهید.

14. 2 ما ممکن است دسترسی شما به خدمات cryptocurrency را در هر زمان با اعلامیه به شما خاتمه دهیم ، که ممکن است بلافاصله یا در تاریخ بعدی که ممکن است در اعلامیه مشخص شود ، عمل کند.

14. 3 ما ممکن است در هر زمان استفاده شما را از خدمات cryptocurrency بدون اطلاع قبلی به حالت تعلیق درآوریم یا خاتمه دهیم.

14. 3. 1 ما ملزم به انجام چنین اقداماتی با مبادله رمزنگاری هستیم.

14. 3. 2 شما هر شرط این شرایط و ضوابط رمزنگاری را نقض می کنید.

14. 3. 3 شما را نقض می کنید یا ما دلیل داریم که اعتقاد داشته باشید که شما در نقض هرگونه قانون یا مقرراتی که برای استفاده شما از خدمات cryptocurrency قابل استفاده است ، دارید.

14. 3. 4 ما دلیلی داریم که اعتقاد داشته باشیم که شما به هر طریقی درگیر هرگونه فعالیت کلاهبرداری ، پولشویی ، تأمین مالی تروریسم ، کلاهبرداری یا سایر فعالیت های جنایی هستید.

14. 3. 5 برای ما برای جلوگیری از نقض هرگونه قانون یا الزام نظارتی ، برای ما یا ما لازم است. یا

14. 3. 6 در پاسخ به احضار ، دستور دادگاه یا دستور دولت دیگر لازم است.

14. 4 ممکن است ما در هر زمان استفاده شما از خدمات رمزنگاری را به حالت تعلیق درآوریم:

14. 4. 1 به دلایل امنیتی ؛یا

14. 4. 2 اگر به طور منطقی مشکوک باشیم خدمات رمزنگاری شده بدون مجوز یا کلاهبرداری شما مورد استفاده قرار می گیرند یا مورد استفاده قرار می گیرند. و ما قبل از تعلیق به شما اطلاع خواهیم داد یا در صورت عدم اعلان قبلی تحت شرایط ، بلافاصله پس از تعلیق امکان پذیر نیست ، مگر اینکه ما طبق قانون ممنوع شویم که به شما اطلاع دهیم.

14. 5 ما سعی خواهیم کرد که از هرگونه تعلیق به شما اطلاع دهیم. در جایی که اعلامیه پیشرفته امکان پذیر نیست ، ما به محض عملی که پس از آن عملی باشد ، به شما اطلاع می دهیم. مگر در مواردی که از قانون جلوگیری شود (یا مگر اینکه مبادله رمزنگاری جزئیات را در اختیار ما قرار ندهد) ، ما سعی خواهیم کرد جزئیات ماهیت تعلیق ، مدت پیش بینی شده و هر کاری را که باید انجام دهید برای اصلاح هرگونه خطا یا شرایط در اختیار شما قرار دهیم. که منجر به تعلیق شده است.

14. 6 در حالی که استفاده شما از خدمات cryptocurrency به حالت تعلیق درآمده است ، ما ممکن است (با استفاده از اختیار معقول خود) با ارائه اخطار به شما در شرایط خاص ، همه یا برخی از علایق شما را بفروشیم: به عنوان مثال:

14. 6. 1 اگر نتوانید اطلاعاتی را که ما درخواست کرده ایم یا هرگونه نمایندگی یا ضمانتی که به ما داده اید ارائه دهید یا به نظر ما از نظر مادی نادرست ، نادرست یا گمراه کننده است.

14. 6. 2 اگر اقدامی انجام دهید (یا از انجام کاری خودداری کنید) که ما را در نقض تعهدات قانونی یا نظارتی ما قرار می دهد.

14. 6. 3 اگر این شرایط و ضوابط cryptocurrency یا موارد حساب Skrill USA خود را نقض می کنید. یا

14. 6. 4 به هر دلیل دیگری که ممکن است در اطلاعیه خود به شما مشخص کنیم.

14. 7 اگر منافع شما را در ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده بفروشیم ، بهره (های) را با نرخ های غالب بازار خریداری خواهیم کرد. اگر ارزش cryptocurrency پشتیبانی شده تضعیف شود ، این بدان معنی است که شما ممکن است نسبت به مبلغی که در ابتدا پرداخت کرده اید ضرر داشته باشید. ما درآمد حاصل از فروش (به ارز مورد نظر شما) را به حساب SKRILL USA شما اعتبار خواهیم داد.

14. 8 در مورد خاتمه ، مگر اینکه طبق قانون ، مقررات یا هر دادگاه یا دستور دیگری که ما در هر حوزه قضایی قرار داریم ، ممنوع باشد ، برای مدت 60 روز پس از تاریخ خاتمه:

14. 8. 1 شما همچنان می توانید تعادل علاقه (های) خود را در ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده در داشبورد حساب Skrill USA خود مشاهده کنید.

14. 8. 2 شما مجاز به خرید علاقه های بیشتر در ارزهای رمزپایه پشتیبانی نخواهید بود. وت

14. 8. 3 شما ممکن است - به صلاحدید ما - منافع خود را در ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده به ما بفروشید.

14. 9 اگر در پایان دوره 60 روزه تمام علایق خود را در ارزهای رمزپایه پشتیبانی نشده فروخته اید ، به ما اجازه می دهید تا از طریق مبادله رمزنگاری ، منافع خود را با بهترین قیمت موجود خریداری کنیم. درآمد حاصل از این خرید به مانده ارزش ذخیره شده در حساب SKRILL USA شما اعتبار می یابد.

14. 10 برای جلوگیری از تردید ، اگر حساب SKRILL USA شما خاتمه یابد یا به حالت تعلیق درآید ، دسترسی شما به خدمات cryptocurrency نیز خاتمه یافته یا به حالت تعلیق در می آید (در صورت کاربرد).

15. محدودیت مسئولیت ؛سلب مسئولیت ضمانت نامه ها

15. 1 به استثنای آنچه در غیر این صورت در قانون لازم است ، نه ما و نه هیچ یک از شرکت های وابسته یا ارائه دهندگان خدمات مسئولیت پذیر نیستند:

15. 1. 1 هرگونه اختلال یا اختلال در خدمات ما یا برای اختلال یا اختلال در خدمات واسطه ای که ما به عملکرد تعهدات خود در این صورت متکی هستیم.

15. 1. 2 هرگونه ضرر غیرمستقیم یا متعاقب آن شامل ضرر و زیان سود ، از دست دادن تجارت و از دست دادن شهرت نیست.

15. 1. 3 هرگونه ضرر ناشی از رعایت ما با الزامات قانونی و نظارتی ؛

15. 1. 4 ارزیابی یا پرداخت هرگونه مالیات ، وظایف یا هزینه های دیگری که از استفاده شما از خدمات رمزنگاری ناشی می شود.

15. 1. 5 هرگونه ضرر ناشی از عدم صحت یا ناقص بودن هرگونه داده بازار ارائه شده در طول ما ارائه خدمات cryptocurrency (خواه چنین داده هایی توسط مبادله رمزنگاری یا در غیر این صورت).

15. 1. 6 هرگونه ضرر ناشی از هر عمل یا عدم عمل توسط مبادله رمزنگاری. وت

15. 1. 7 هرگونه ضرر ناشی از دستورالعمل های نادرست دریافت شده توسط ما.

15. 2 ما در مورد خدمات ارائه شده از این پس هیچ نمایندگی یا ضمانتی ایجاد نمی کنیم و کلیه ضمانت نامه ها ، بیان یا ضمنی ، به طور خاص از جمله ضمانت های ضمنی از بازرگانی ، تناسب اندام برای یک هدف خاص ، عدم نقض و محدود به آن محدود نمی شوند. هرگونه ضمانتی ناشی از اساسنامه ، عملکرد قانون ، دوره معاملات ، عملکرد ، استفاده و/یا تجارت.

15. 3 بدون محدود کردن کلی بودن موارد فوق ، ما تضمین نمی کنیم یا ضمانت نمی کنیم که (الف) خدمات بدون وقفه یا بدون خطا باشد.(ب) اینکه هر نرم افزاری ویروس ، نقص یا بدون خطا باشد. ج) اینکه یک معامله نتایج تجاری یا مالی خاصی داشته باشد.(د) این داده ها ، گزارش ها یا تجزیه و تحلیل ها از همه اشکالات و خطاها عاری خواهد بود. یا (ه) که خدمات بدون وقفه کار می کنند.

16. شکایات

16. 1 اگر در رابطه با خدمات cryptocurrency شکایتی دارید ، باید با خدمات مشتری تماس بگیرید. شما باید به وضوح نشان دهید که می خواهید از ما شکایت کنید. این به ما کمک می کند تا شکایتی را از یک سوال صرف متمایز کنیم. ما در طی 48 ساعت پس از دریافت شکایت شما مطابق روال شکایات ما ، شکایت را از طریق نامه یا از طریق ایمیل برای شما ارسال خواهیم کرد. نسخه ای از روش شکایات ما در وب سایت ما نمایش داده می شود.

16. 2 ما تلاش می کنیم ظرف 15 روز کاری پاسخی یا حل و فصل به شکایت خود ارائه دهیم. اگر این امر به دلیل شرایط پیش بینی نشده یا عدم اطلاعات امکان پذیر نباشد ، ما با شما تماس خواهیم گرفت.

17. تغییر در این شرایط و ضوابط رمزنگاری

17. 1 ما ممکن است این شرایط و ضوابط ارزهای دیجیتال را بدون اطلاع شما با ارسال شرایط و ضوابط ارزهای دیجیتال به روز شده در وب سایت خود تغییر دهیم و چنین تغییراتی از تاریخ ارسال اعمال می شود. با وجود موارد فوق و موضوع بخش 17. 4، حداقل بیست و یک (21) روز قبل از تاریخ لازم الاجرا شدن هر اصلاحیه ای که منجر به افزایش هزینه یا هزینه، افزایش مسئولیت شما، کاهش درخدمات ارائه شده یا محدودیت های سخت گیرانه تر در تراکنش های ارزهای دیجیتال. با ادامه استفاده از خدمات ارزهای دیجیتال، موافقت می کنید که تغییرات را رعایت کرده و متعهد شوید.

17. 2 ما می توانیم این شرایط و ضوابط ارزهای دیجیتال را به هر یک از دلایل زیر (بدون محدودیت) تغییر دهیم:

17. 2. 1 به دلیل تغییر یا شفاف سازی در الزامات قانونی یا مقرراتی، راهنمایی ها و/یا تفسیرها؛

17. 2. 2 اگر تغییر به نفع شما باشد، برای مثال هنگام معرفی محصولات یا خدمات جدید یا بهبود محصولات موجود؛

17. 2. 3 برای منعکس کردن تغییر در هزینه‌های ما برای اجرای خدمات ارزهای دیجیتال؛

17. 2. 4 برای پاسخ به هر تغییر دیگری که بر ما تأثیر می گذارد، اگر منصفانه است که تأثیرات تغییر را به شما منتقل کنیم، برای مثال برای انعکاس تحولات در بازار ارزهای دیجیتال؛

17. 2. 5 در نتیجه هرگونه تغییر در حقوق و تعهدات ما در قبال صرافی ارزهای دیجیتال (قراردادی یا غیر آن)؛یا

17. 2. 6 در نتیجه هرگونه تغییر در سیاست‌ها، رویه‌ها یا الزامات قانونی/قانونی صرافی ارزهای دیجیتال.

17. 3 همچنین ممکن است به هر دلیل دیگری که نمی توانیم پیش بینی کنیم، تغییراتی ایجاد کنیم، به عنوان مثال برای پاسخ به تغییرات در صنعت ارزهای دیجیتال که بر نحوه ارائه خدمات ارزهای دیجیتال به شما تأثیر می گذارد.

17. 4 علیرغم بخش 17. 1، تغییر پیشنهادی ممکن است بلافاصله (در صورت لزوم توسط قانون/مقررات یا به دلیل الزاماتی که بر ما تحمیل شده است) یا در تاریخ بعدی که ممکن است در اعلامیه یا طبق قانون ذکر شده باشد، اعمال شود.

18. بدون ذینفع شخص ثالث

18. 1 به جز موارد ارائه شده در بخش 15. 1، هیچ ذینفع شخص ثالثی برای این شرایط و ضوابط ارزهای دیجیتال وجود ندارد.

19. تعاریف

هر عبارت با حروف بزرگ که در این شرایط و ضوابط ارزهای رمزنگاری شده تعریف نشده است، دارای معنایی است که در شرایط استفاده از حساب Skrill USA آمده است.

«هشدار» به معنای اعلان (از طریق ایمیل یا اعلان فشار) از سوی ما به شما مبنی بر اینکه یک ارز رمزنگاری پشتیبانی شده به قیمت ماشه رسیده است.

"سفارش خودکار" به معنای سفارش خریدی است که توسط ما به صرافی ارزهای دیجیتال مطابق با دستورالعمل سفارش خودکار ارسال شده است.

"دستورالعمل سفارش خودکار" به معنای دستورالعمل سفارش برای خرید یا فروش مقدار مشخصی از منافع در ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده است که به صورت خودکار پس از رسیدن به قیمت ماشه ارسال می شود.

"سفارش خرید" به معنای دستورالعملی است که توسط ما به صرافی ارزهای دیجیتال برای خرید ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده مطابق با دستورالعمل سفارش ارسال شده است.

«قیمت خرید» به معنای قیمت قابل پرداخت توسط شما به ما (به‌علاوه هزینه‌های قابل‌اجرا) برای خرید سود در ارزهای رمزپایه پشتیبانی‌شده است.

«حساب رمزارز» به معنای علاقه مندی به ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده است که توسط مشتری سرویس ارزهای دیجیتال نگهداری می شود.

"صرافی ارزهای دیجیتال" به معنای یک صرافی ارز دیجیتال است که ما با آن شریک هستیم.

«خدمات ارزهای دیجیتال» به معنای عملکرد در حساب Skrill USA شما است که در بخش فرعی 1. 1 توضیح داده شده است.

"تراکنش ارز دیجیتال" به معنای خرید یا فروش سود در یک ارز رمزنگاری پشتیبانی شده توسط ما از طرف شما است، از جمله تراکنش رمز به ارز دیجیتال.

«تراکنش کریپتو به کریپتو» یک تراکنش ارز دیجیتال است که در آن قیمت خرید با توجه به منافع یک ارز دیجیتال پشتیبانی شده قابل پرداخت است.

«هزینه» به معنای ارائه شده در بخش 13 خواهد بود.

"ارز فیات" به معنای دلار ایالات متحده است که توسط حساب Skrill USA پشتیبانی می شود.

«سفارش» به معنای دستورالعملی است که توسط ما به صرافی ارزهای دیجیتال برای خرید یا فروش ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده، مطابق با دستورالعمل سفارش ارسال می‌شود.

«دستورالعمل سفارش» به معنای دستورالعملی است - که توسط شما به ما ارسال شده است - برای خرید یا فروش مقدار مشخصی از منافع در رمزارزهای پشتیبانی شده با قیمت مشخص.

«سفارش مکرر» به معنای سفارش خریدی است که توسط ما به صرافی ارز دیجیتال مطابق با دستورالعمل سفارش تکرارشونده ارسال شده است.

«دستورالعمل سفارش تکرارشونده» به معنای دستورالعملی است - که به صورت آنلاین توسط شما برای ما ارسال شده است - برای خرید سود در یک ارز رمزپایه پشتیبانی شده برابر با مقدار مشخصی از ارز فیات در یک تاریخ تکراری مشخص.

«قیمت فروش» به معنای قیمت (خالی از کارمزدهای قابل اعمال) است که توسط ما برای فروش منافع سودمند شما در ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده به شما پرداخت می‌شود.

"سفارش فروش" دستورالعملی است که توسط ما به صرافی ارزهای دیجیتال برای فروش ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده مطابق با دستورالعمل سفارش ارسال شده است.

«ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده» به معنای بیت کوین («BTC»)، بیت کوین کش («BCH»)، اتر («ETH») و لایت کوین («LTC»)، یا هر ارز دیجیتال دیگری است که ممکن است به خدمات ارز دیجیتال اضافه یا حذف کنیم. به صلاحدید ما از زمان به زمان.

"جفت رمزنگاری پشتیبانی شده": هر یک از LTC / BTC. ETH / BTC؛BCH / BTC (همانطور که ممکن است هر از چند گاهی به صلاحدید ما اصلاح شود).

«قیمت ماشه» به معنای نرخ مشخصی است که با آن می‌توانید سود یک ارز رمزپایه پشتیبانی شده را با ارز فیات (یا بالعکس) مبادله کنید.




:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: